loading...

مجله خبری یاس

بازدید : 23
سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 12:39

YouTube Music یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که این شرکت برای رقابت با Apple Music و البته Spotify معرفی کرد. مانند هر دوی این پلتفرم‌ها، دانلود از YouTube Music تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اشتراک ممتاز خریداری کرده باشید. اما شما همچنین می توانید موسیقی های مختلف را در خود یوتیوب پیدا و دانلود کنید. در ادامه به چند روش برای دانلود موزیک ویدیو از یوتیوب اشاره می کنیم.

1. آموزش دانلود آهنگ از یوتیوب با برنامه 4K Download در ویندوز

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که ترجیح می دهید برای دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک اپلیکیشن دیگری را روی گوشی خود نصب نکنید و برای این کار از وب سایت های مختلفی استفاده می کنید، بهتر است بدانید که برای دانلود آهنگ از یوتیوب، نصب اپلیکیشن مربوطه بهترین کار است. گزینه. و ایمن ترین روش است. در واقع، اکثر سایت های دانلود آهنگ از یوتیوب ممکن است در نگاه اول امن به نظر برسند، اما احتمال حمله هکرها و بدافزارها نیز بسیار زیاد است. در نتیجه توصیه می شود آهنگ ها را با خیال راحت از یوتیوب دانلود کنید، باید از برنامه هایی برای دانلود آهنگ از یوتیوب استفاده کنید.

برای دانلود رایگان آهنگ از یوتیوب اپلیکیشن 4K YouTube to MP3 یکی از بهترین نرم افزارهایی است که در این زمینه پیشنهاد می شود. این اپلیکیشن رایگان بوده و محیطی کاربرپسند دارد و با اکثر سرویس های آنلاین در این زمینه رقابت می کند. این اپلیکیشن از ویندوز، MacOS نسخه 10.13 و بالاتر و اوبونتو پشتیبانی می کند و کاملا رایگان است.

مرحله 1: برنامه 4K YouTube to MP3 را دانلود و نصب کنید
نرم افزار دانلود آهنگ از یوتیوب برای اندروید/4k-youtube-to-mp3

برای دانلود موسیقی از یوتیوب ابتدا به وب سایت 4kDownload.com مراجعه کنید و سپس روی دکمه آبی Get 4K YouTube to Mp3 در سمت چپ صفحه کلیک کنید. در این صورت به احتمال زیاد سایت به طور خودکار تشخیص می دهد که کدام نسخه برای سیستم کاربر مناسب است و آن را دانلود می کند، اما اگر این اتفاق نیفتد، می توانید با کلیک روی لینک Another Version در زیر دکمه آبی، نسخه سازگار را دانلود کنید. با سیستم خود دانلود کنید

مرحله 2: URL ویدیوی مورد نظر را از YouTube کپی کنید
دانلود موسیقی از YouTube برای Android/دانلود-youtube-to-music

در نحوه دانلود موسیقی از یوتیوب با کامپیوتر، ویدیویی را که می خواهید فایل صوتی و MP3 آن را دانلود کنید باز کنید و سپس آدرس URL را از نوار آدرس مرورگر خود کپی کنید. البته می توانید همین کار را با کلیک راست روی خود ویدیو و انتخاب گزینه Copy Video URL از منوی باز شده انجام دهید.


مرحله 3: URL را در برنامه 4K YouTube to MP3 وارد کنید


یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار 4K YouTube to MP3 این است که کاربر مجبور نیست کار زیادی برای دانلود فایل صوتی یک ویدیو از یوتیوب انجام دهد. در واقع پس از اینکه کاربر آدرس URL ویدیوی مورد نظر را از یوتیوب کپی کرد، کافی است با استفاده از دکمه سبز رنگ Paste Link که در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش داده شده است، آن را پیست کند. پس از آن، اپلیکیشن بلافاصله شروع به کار کرده و فایل صوتی را از ویدیوی مورد نظر استخراج و دانلود می کند. اگر می خواهید از سرعت دانلود آهنگ در این اپلیکیشن مطلع شوید، باید گفت که پردازش یک ویدیوی ۱۰ دقیقه ای یوتیوب در این اپلیکیشن کمتر از ۲ دقیقه زمان می برد.


مرحله 4: فایل صوتی را ذخیره کنید
پس از ایجاد فایل MP3، برنامه به طور خودکار آن را در رایانه کاربر ذخیره می کند. برای تغییر محل ذخیره فایل MP3 ایجاد شده در سیستم خود، کافی است نشانگر ماوس را روی نام فایل نشان داده شده در وسط صفحه حرکت دهید و سپس گزینه Show in Folder را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه یک پنجره File Explorer باز می شود که محل ذخیره فایل MP3 را نشان می دهد.

2. دانلود آهنگ از یوتیوب برای آیفون و اندروید


اپل نیز مانند گوگل اجازه انتشار اپلیکیشن های دانلود صوتی در استور خود را نمی دهد و در واقع در این زمینه بسیار سختگیرتر از گوگل است. البته گوگل هم در این زمینه بیکار نیست. نرم افزار دانلود آهنگ از یوتیوب برای اندروید در گوگل پلی دوام زیادی ندارد و خیلی سریع پاک می شود.

بهترین راه استفاده از سایت YTMP3 است که هم در اندروید و هم در iOS قابل استفاده است. شما همچنین می توانید آن را در کامپیوتر خود استفاده کنید. این سایت کاملا رایگان و بدون محدودیت می باشد. از طریق این سایت می توانید ویدیوهای یوتیوب را با فرمت MP3 دانلود کنید.


ابتدا به سراغ ویدیو یا موزیک مورد نظر برای دانلود در اپلیکیشن یوتیوب بروید و پس از کلیک بر روی گزینه اشتراک گذاری در پایین ویدیو، گزینه Copy link را انتخاب کنید.


اکنون در مرورگر گوشی خود به وب سایت YTMP3 بروید و لینک کپی شده را در کادر بالای صفحه قرار دهید. علاوه بر MP3، می توانید فایل را با فرمت MP4 نیز دانلود کنید. در پایین صفحه می توانید ویدیو را با مشخصات آن مشاهده کنید. همچنین می توانید نام یک ویدیو را بدون لینک در کادر بالا قرار دهید.


می توانید با کلیک بر روی Play به موسیقی گوش دهید و با کلیک بر روی Download می توانید آن را دانلود کنید.


3. دانلود آهنگ از یوتیوب با تلگرام


یکی دیگر از راه های دانلود اهنگ از یوتیوب موزیک استفاده از ربات های تلگرام است. ربات های مختلف در تلگرام قابلیت دانلود از یوتیوب را دارند که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

ربات دانلود صوتی یوتیوب
اما یکی از برجسته ترین آنها ربات YouTube Audio Download است. با کمک این ربات می توانید تمام ویدیوهای یوتیوب را با صدا دانلود کنید. البته این ربات از فرمت MP3 پشتیبانی نمی کند و فایل ها را با فرمت M4A در اختیار شما قرار می دهد اما دانلود آهنگ های یوتیوب با آن بسیار آسان است.


کافیست لینک ویدیو را در یوتیوب برایش بفرستید و بعد از مدت کوتاهی فایل صوتی آن ویدیو را برایتان ارسال کند.

ربات Music Downloader
یکی از معروف ترین ربات های تلگرام، ربات Music Downloader است. روباتی که با آن علاوه بر یوتیوب می توانید موسیقی را از ساندکلاد و بندکمپ دانلود کنید. کار با این ربات نیز بسیار ساده است. فقط لینک ویدیو را برایش بفرستید تا فایل را برایتان ارسال کند.


البته از طریق این ربات فقط می توانید فایل های صوتی آهنگ ها را با کیفیت 128 کیلوبیت بر ثانیه دانلود کنید.

ربات YouTube Downloader
این ربات به طور کامل به دانلود از یوتیوب اختصاص دارد. با استفاده از آن می توانید ویدیوها یا صدای آنها را با هر کیفیت موجود دانلود کنید. پس از دریافت لینک ویدیو، این ربات تمامی کیفیت های قابل دانلود را به شما نشان می دهد.

با انتخاب کیفیت مورد نظر می توانید آن را دانلود کنید.


4. دانلود آهنگ از یوتیوب با سایت

اگر ترجیح می دهید از برنامه ها و ربات ها برای دانلود آهنگ ها از یوتیوب با فرمت MP3 استفاده نکنید، می توانید برای این کار از سایت ها کمک بگیرید. با این حال، مجدداً خاطرنشان می شود که چون این گونه سایت ها معمولاً مورد حمله هکرها و بدافزارها قرار می گیرند، بهتر است از یکپارچگی آن اطمینان حاصل کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب آنلاین با Y2Mate
سایت Y2Mate به شما امکان دانلود فیلم و موسیقی از یوتیوب را می دهد. شما می توانید ویدیو را با کیفیت های مختلف و صوت را با حداکثر کیفیت 128k از این سایت دانلود کنید.

نحوه دانلود آهنگ از یوتیوب

کافی است لینک ویدیو را در کادر اول صفحه قرار دهید و پس از انتخاب تب Audio و کیفیت صدای دلخواه بر روی Convert کلیک کنید.


دانلود آهنگ از یوتیوب با سایت Btclod

سایت Btclod از نظر امکانات و قابلیت ها بسیار بهتر از گزینه های بالا می باشد. این سایت به شما امکان دانلود ویدیو و صدا را با بالاترین کیفیت ممکن می دهد و در کنار آن می توانید با تعیین نرخ فریم ویدیو را به صورت فایل GIF نیز دانلود کنید. حتی می توانید تصویر جلد ویدیو یا تصویر کوچک آن را دانلود کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 299
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه