loading...

مجله خبری یاس

بازدید : 8
پنجشنبه 12 بهمن 1402 زمان : 10:24

بازی‌های اکشن می‌توانند یکی از اولین انتخاب‌ها برای هر گیمری باشد که به دنبال هیجان و سرعت بالا است. این بازی ها در طول سال ها پیشرفت های زیادی کرده اند و علاوه بر سرعت و خشونت، روی گرافیک بهتر نیز تمرکز کرده اند. به همین دلیل است که این لیست شامل اکثر بازی های 5 سال گذشته است، زیرا بازی های اکشن عملکرد چندان خوبی ندارند! با معرفی 12 بهترین بازی اکشن رایانه ای همراه ما باشید.

Max Payne 3


تهیه کننده و ناشر: Rockstar
سال انتشار: 2012
امتیاز متاکریتیک: 86

لیستی از بهترین بازی های اکشن بدون ظاهر مکس پین امکان پذیر نیست! قسمت های اول و دوم Max Payne در دورانی که فیلم های Matrix دنیا را تکان داده بودند توسط استودیو Remedy برای کامپیوتر ساخته شد و حالا بازی های اکشن این مسیر را ادامه می دهند. مکس پین یک پلیس زخمی و شکنجه شده است که در تلاش برای انتقام از مرگ خانواده اش وارد یک جنگ تمام عیار با جنایتکاران نیویورک می شود و پلیس نیز به دنبال او می گردد.

Max Payne 3 اما این داستان را تغییر می‌دهد و مکس پین را سال‌ها بعد نشان می‌دهد، زمانی که او اکنون یک محافظ در برزیل است و با افسردگی و پوچی عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند. Max Payne 3 توسط Rockstar با مشاوره Sam Lake در نوشتن داستان ساخته شد و یکی از بهترین بازی های اکشن برای کامپیوتر است، با وجود گذشت 10 سال از انتشار آن، همچنان به عنوان یک اکشن PC بسیار خوش ساخت بازی با گرافیک زیبا و می تواند حتی روی رایانه‌های شخصی قدیمی‌تر نیز پخش شود. به خوبی اجرا می‌شود.


Assassins' Creed Valhalla

توسعه‌دهنده و ناشر: Ubisoft
سال انتشار: 2020
امتیاز متاکریتیک: 80

Assassin's Creed به یکی از محبوب ترین سریال های سال های اخیر تبدیل شده است برخی از طرفداران قدیمی به هیچ وجه از تغییرات این سری پس از راه اندازی مجدد نرم افزار Origins و ادامه آن با Odyssey راضی نبودند، اما برخی دیگر بسیار به بازی وابسته بودند. اگر فرقه قاتل را در قدیم تجربه نکرده اید و قصد دارید با نسخه جدید شروع کنید، نسخه Valhalla مکان خوبی برای شروع است.

Assassin's Cult Valhalla شما را در نقش یک جنگجوی وایکینگ قرار می دهد و نسبت به دو نسخه قبلی بازی نسبتاً مبتکرانه و کامل تری است. علاوه بر این، نقشه بازی فوق العاده بزرگ است و با انجام مراحل مختلف می توانید ساعت ها به گشت و گذار در بازی بپردازید. Assassin's Creed Valhalla یک بازی اکشن و ماجراجویی جذاب با تمرکز بر عناصر مخفی کاری و نقش آفرینی است.

Yakuza 0



تهیه کننده و ناشر: SEGA
سال انتشار: 2018
امتیاز متاکریتیک: 85

در بین گیمرهای ایرانی طرفداران یاکوزا زیاد نیست اما یکی از بهترین بازی های کامپیوتری سبک اکشن است. با وجود نسخه های زیاد و داستان های ثابت، Yakuza بهتر است با نسخه پیش درآمد Yakuza Zero شروع شود، اولین بازی این سری که در سال 2018 برای رایانه های شخصی منتشر شد. Yakuza Zero نه تنها بهترین نسخه Yakuza در رایانه شخصی است، بلکه یک شروع عالی برای کسانی است که می خواهند نقطه شروع خوبی برای بازی پیدا کنند.

اگر حوصله بازی‌های تیراندازی، تیراندازی‌های نظامی، یا مبارزات شمشیر و سپر را ندارید، Yakuza یک بازی جنگی است که می‌تواند در فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگ برای گیمرهایی که عاشق بازی‌های اکشن هستند، ایفای نقش کند. علاوه بر این، این بازی اکشن برای کامپیوتر دارای داستان و شخصیت های جالبی است و البته مینی بازی ها و ارجاعات زیادی به فرهنگ شرق در محیط آن وجود دارد.

Red Dead Redemption 2



تهیه کننده و ناشر: Rockstar
سال انتشار: 2019
امتیاز متاکریتیک: 97

ما نمی‌توانیم در مورد بهترین بازی‌های اکشن رایانه شخصی بدون اشاره به Rockstar صحبت کنیم. Rockstar به خاطر بازی های پیشگامانه خود (بخوانید GTA) که نیازی به تعریف و معرفی ندارد، شناخته می شود. از طرفی Red Dead Redemption 2 یک بازی متفاوت از GTA است که همچنان سیستمی مشابه و پیشرفته تر از GTA 5 دارد و به همین دلیل ترجیح می دهیم در اینجا در مورد این بازی برای PC صحبت کنیم.< /p>

اگر به دنبال یک بازی داستان محور، پر از نکات بالا و پایین در داستان و شخصیت های به یاد ماندنی هستید که به یکی از بهترین تجربه های زندگی شما تبدیل شود، پس نباید Red Dead Redemption 2 را از دست بدهید. . این بازی در سال 2019 برای رایانه های شخصی منتشر شد و یکی از بهترین بازی های اکشن برای رایانه شخصی به حساب می آید که سیستم مورد نیاز قابل قبولی نیز دارد.

Rise of the Tomb Raider



توسعه‌دهنده و ناشر: Crystal Dynamics، Square Enix
سال انتشار: 2016
امتیاز متاکریتیک: 88

بازی Tomb Reader یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های اکشن ماجراجویی و یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌ای است که در سال 2013 با نسخه ریبوت‌شده به بازی بازگشت. نسخه ریبوت شده بازی خیلی خوب بود و نسخه 2018 با نام Shadow of the Tomb Raider بیشتر یک بازی ماجراجویی بود تا یک بازی اکشن. در این میان، سه گانه جدید یا بازی میانی Rise of the Tomb Raider بیشتر از هر بازی در این سری، حال و هوای اکشن را به شما القا می کند.

بازی Tomb Raider یا Lara Croft را به مناطق سردسیر سیبری می برد و داستان شخصی تری دارد که شما را مجبور می کند در قسمت هایی از بازی زنده بمانید. بازی از زمان ریبوت سال 2013 از هر نظر پیشرفت کرده است و بازی از شما انتظار دارد که با شکار، کاوش در محیط و ایجاد ارتقاء برای سلاح های خود یکی پس از دیگری دشمنان را از بین ببرید. بازی Rise of the Tomb Raider یکی از بازی های خوش ساخت و ماجراجویی در لیست بهترین بازی های اکشن کامپیوتری برای گیمرهای رایانه شخصی است.

Control



توسعه‌دهنده و ناشر: Remedy, 505Sports
سال انتشار: 2019
امتیاز متاکریتیک: 82

در ابتدای این لیست از بهترین بازی‌های اکشن رایانه شخصی، به Max Payne اشاره کردم و اکنون به یکی از خلاقیت‌های مدرن Remedy یا Control بازگشته‌ام. بازی های کنترلی داستان های جنایی را با عناصر ماوراء طبیعی ترکیب می کنند که در برخی بازی های دیگر یافت می شود. راستش را بخواهید، این قسمت از این بازی اکشن برای رایانه شخصی ممکن است شما را کمتر از بقیه قسمت ها راضی نگه دارد.

از سوی دیگر، کنترل‌های گیم‌پلی جدید و متفاوت باعث می‌شود که واقعاً احساس کنید که در این بازی آدم بدی هستید. شخصیت اصلی یا جسی این بازی به جز سلاح هایی که می تواند به شکل های مختلف در بیاید، دارای قدرت های ماوراء طبیعی است که به او کمک می کند تا بر جاذبه غلبه کند و همچنین به پرتاب اشیاء مختلف در محیط به سمت دشمنانش کمک می کند. علاوه بر همه اینها، Control Game یک بازی مدرن است که در صورت داشتن کارت گرافیک سری RTX می تواند زیبایی بازیابی را نشان دهد.

Heads



توسعه‌دهنده و ناشر: Supergiant Games
سال انتشار: 2020
امتیاز متاکریتیک: 93

لیستی از بهترین بازی های اکشن رایانه شخصی بدون یک بازی مستقل که بر روی سیستم های بسیار قدیمی نیز اجرا می شود کامل نمی شود. به خصوص اگر آن بازی Hades یا یکی از نامزدهای جدی بازی های 2021 باشد. همانطور که از نامش پیداست، "هادس" یک بازی اسطوره ای است، اما در مفهوم "اکشن" هیچ رویکردی مانند خدای جنگ قدیم ندارد.

حدیث توسط استودیو Supergiant Games ساخته شده است که قبلاً بازی هایی مانند Bastion و Transistor را توسعه داده بود. در دنیای زیرین شما نقش پسر هادس یا زاگرس را بازی می کنید و با یک عمل سرکش روبرو می شوید. در این بازی شما باید بتوانید آن را از خانه زیرزمینی در اعماق زمین به بالاترین طبقه یا سطح زمین برسانید تا به جواب برسید که دقیقاً مادر زاگرس کجاست و. .. چه اتفاقی برای او افتاده است؟ ترکیب عناصر سرکش با اکشن لذت بخش Hades آن را به یکی از بهترین بازی های اکشن برای رایانه شخصی با ارزش تکرار عالی تبدیل کرده است.

God of War



توسعه‌دهنده و ناشر: Santamanica، PlayStation Studios
سال انتشار: 2021
امتیاز متاکریتیک: 94

God of War نیازی به تعریف ندارد و تنها یک دلیل وجود دارد که در لیست بهترین بازی‌های اکشن رایانه شخصی قرار دارد زیرا بهترین تجربیات God of War یا انحصاری‌های PlayStation روی رایانه‌های شخصی هستند. پورت منحصربه‌فرد God of War که به شما امکان می‌دهد بازی را خیلی راحت با نرخ فریم بالا اجرا کنید، یکی از قدیمی‌ترین آرزوهای گیمرهای PC بود که در نهایت چند ماه پیش محقق شد.

بازی جدید God of War بیشتر یک بازی اکشن ماجراجویی شبیه به The Last of Us است تا نسخه کلاسیک هک اند اسلش، اگرچه DNA خود را حفظ کرده است و کریتوس همچنان به شما یک خدای برتر جنگ را می دهد که این حس را به شما می دهد. . که هیچ اژدها یا خدایی در سرزمین نورس نمی تواند حریف او باشد. بازی جدید God of War را نه تنها به دلیل اکشن منحصر به فرد، بلکه به دلیل داستان سرایی استثنایی آن باید تجربه کرد.

The Devil May Cry 5

تهیه کننده و ناشر: Capcom
سال انتشار: 2019
امتیاز متاکریتیک: 88

سری Cry in Duel یکی از قدیمی ترین سری بازی های هک اند اسلش است. در Devil May Cry 5، کپکام تصمیم گرفت نسخه ریبوت شده بازی را که در سال 2013 منتشر شده بود نادیده بگیرد و دنباله ای برای DMC 4 با شخصیت های کلاسیک دانته، نرو و شخصیت های جدید بسازد.

داستان Devil May Cry 5 بزرگترین نقطه فروش آن نیست، اما از نظر گیم پلی همه چیز را از یک بازی اکشن دیوانه به شما می دهد. در خط اصلی داستان، شخصیت جدیدی به نام Neero، Dante و V، قدرت بسیار جذابی به شما می دهد. خرید خوب رایانه شخصی برای رایانه شخصی برای طرفداران 5 هک و اسلش در Davil اقدام خوبی است.

Doom Eternal



توسعه و ناشر: ID Software، Bethysda
انتشار: 2020
امتیاز METACCIC : 88

استودیوی نرم افزار یک بار به Dad and Dad رسید و روی صحنه با سریال doom بازی و دو شمع کنسل شد و نسخه جدید یا rebellion در سال 2016 منتشر نشد. از دهه گذشته یکی از بهترین اکشن هاست. بازی های دهه قبل اما واقعیت این است که او از هر نظر پیشرفت کرده است، که در سال 2020 منتشر شده است


Dom Enternel نه تنها بازی تیراندازی اول شخص، بلکه یک بازی pull-platfarer با محیطی بزرگ است که در آن ده‌ها سلاح جداگانه برای نابود کردن بازی‌ها در اختیار دارید. آنها مجبور می‌کنند آن را از بودجه دور نگه دارند تا زندگی کنید. دست ها، دست های ما را حمل کن اگر در بازی اکشن همراهی با موسیقی های حذف شده، اسلحه های بزرگ و سریع را دوست دارید، نباید یک عذاب را ترک کنید.

Regidant Evil 2



تهیه کننده و ناشر: Capom
انتشار: 2019
امتیاز METACCIC: 91

انتخاب evil 2 در چندین بازی شیطانی که در سال جاری منتشر شده اند دشوار نیست. بازی Regidant Evil 2 ممکن است اکشن ترین بازی در این لیست باشد، اما احتمالاً بهترین و بهترین و بهترین و بهترین و بهترین بازی شیطانی است که می تواند هر چیزی را به شما بدهد که در آن سلاح های مختلف زندگی می کنند. سلاح های مختلف. نیاز و ترس اضافی.

Regidant Evil 2 1998 بازسازی reeme در سال 2019 است و یکی از نامزدهای جدی بازی امسال بود. بازی داستان شیوع یک ویروس عجیب در شهر رائون را روایت می کرد و بازیکنان باید داستان نقش اکندی را دریابند. عناصر اکشن Regidant Evil 2 و Saravial هماهنگی جذابی هستند و ممکن است لحظه ای بسیار ترسناک باشد. به غیر از اینها، بازی دارای شخصیت های دیگری مانند کلر ردفیلد نیز می باشد که باعث می شود بازی دوباره بازی کند.

sekiro: Shadow Die Twice

توسعه و ناشر: نرم افزار، فعالیت
انتشار: 2019
امتیاز متاکونسیک: 90

او برای اقداماتش شناخته شده نبود، اما در سال 2019، Fromsoftware موفق شد بازی جدیدی را با الهام از افسانه های شرقی در Sekiro: Shadow Die Twice شما را به عنوان "Bheeda" در نقش "Bheeda" توییت می کند که در ابتدای بازی یکی از دستان خود را از دست داده و به آن "گرگ یک دست" یا "sekiro" گفته می شود.

Scucier یک بازی اکشن رایانه شخصی نیست و هم سکوت و هم عناصر چرخشی دارد. مشکل اینجاست که داستان جالب مبارزه Skiro و Boss و همچنین تعادل بین قسمت های مختلف بازی که در بازی کم نیست، بازی را از بهترین بازی اکشن برای رایانه های شخصی ساخته است. ما دو پیشنهاد برای تجربه این بازی داریم: ورزش را در دوبله ژاپنی با زیرنویس انگلیسی نگه دارید و مطمئناً کنترل خود را برای تجربه بهتر فراموش نکنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 290
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه